Bella

Nu har jag suttit och laddat ner 48 olika program från Sony Ericsson bara så jag ska kunna föra över bilder från mobilen. Nu funkar det ÄNTLIGEN fast då konstaterade jag att jag inte hade så många intressanta bilder ännu. Fast ni kanske vill se en bild på världens finaste hund. Notera att det är skillnad på en fin hund och en snäll hund. Bella är jättevacker och allt men hon är fan inte snäll. Hon ignorerar alltid mig när jag hälsar på och så får hon ryck när man har varit ute med henne. Hon kommer liksom springande som en oljad blixt och hugger lite hej vilt. Fast vi hade en vecka tillsammans i sommras. Då var det bara hon och jag och då var vi bästisar. Vi badade innan jobbet och gick på långa promenader och skrämde gamla tanter. Minns du inte det Bella? Minns du inte hur fint vi hade det tillsammans? Jag kommer iaf aldrig att glömma dig, även fast du verkar ha glömt mig för längesen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon ignorerar inte dig men hon hinner glömma dig för hon ser dig så sällan. Ja, hon kommer i håg dig från i somras och undrar just nu varför du inte kommer och hämtar henne för ett bad. Sen kan jag väl i alla fall få 1 kommentar i min blogg, det är ju alltid något.

2008-12-03 @ 20:43:42
URL: http://bloggberta.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gud vad fin hon är :) Hahah du får la hälsa på henne lite oftare tobbe :P

2008-12-03 @ 22:25:51
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0