Bevis

Godmorgon ärade fashionlovers. Ber om ursäkt dålig uppdatering på sistonde men jag har faktiskt varit i Norge sen i torsdags och som ni vet så är det omöjligt att blogga i Norge eftersom å ä och ö inte existerar där. Skulle tex inte kunna skriva "shöönt" , och just till det här inlägget så kommer det att behövas. Jag hittade nämligen en bild på mig själv där jag är runt 6 år. Ni kommer väl ihåg att jag fick mina brillor då?



När den där bilden togs hade jag precis insett att jag aldrig skulle få ligga!

Det positiva i sammanhanget dock är att jag tror att jag har rätt till Royalties från alla som har likadana glasögon. Tror faktiskt att det är så när man så uppenbart startar en trend redan 20 år verkligen innan alla andra fattar att "AHA det är alltså coolt att se ut som en nörd" . Nåväl där har ni beviset på att det var jag som förutsåg även denna trend, vad kan jag säga förutom att fashion is my passion??

Nu ska jag gå ut och njuta av solen, sen ska jag ta ett djupt andetag och klämma mig in på Täby C och be till gud att jag hittar något till Josefin eftersom jag ännu inte gjort det. Är det någon som ska till JULA idag?


Kommentarer
Postat av: strandskatan

Ha,ha, ! Inte visste jag att det var du som gjort reklamen där killen säger : "You are talking to me ?"

2008-12-21 @ 11:28:46
Postat av: mor

Klart det finns ö och ä men de ser lite annorlunda ut.Ush vilken barndom men brillorna fick du välja själv så jag skulle vilja säga att du bara var före din tid.



Ska själv ut i solen men Josefins julklapp har i alla fall jag ordnat.

2008-12-21 @ 11:56:04
URL: http://bloggbertablogg.se
Postat av: Emmelie

Hahah klockren bild :)

2008-12-21 @ 22:07:36
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hahaha :)

2008-12-22 @ 12:36:00
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0