Bråttom

Just nu är det dåligt med uppdatering här på bloggen. Ber verkligen om ursäkt för det men det har till 99% att göra med mitt nya jobb. Det är roligt som fan men det tar verkligen mycket tid. Kom tex precis hem från en obligatorisk afterwork med en av mina kollegor *jobbigt*. Vi satt i skatteskrapan på söder *höjdskräck* men det var helt sjukt cool utsikt. För er som aldrig varit där (var själv där för första gången ikväll) kan jag upplysa er om att man sitter på 26:e våningen med utsikt över hela Stockholm. Det var väldigt trevligt, satt som en djävla turist och fotade med mobilkameran tills min kollega vänligt frågade om han kunde lägga sin plånbok i min magväska, då slutade jag...

Nu måste jag äta middag, har inte ätit nåt sen lunch och då åt jag en nutrilett powerbar. Jag är alltså ganska hungrig nu.

Godnatt fashionlovers, ber verkligen om ursäkt för detta inlägg som nog kommer att klassas som ett av mina sämsta. Fast ni tycker om mig ändå, eller hur?

Kommentarer
Postat av: modern

Klart vi tycker om dig. Usch du får inte vara för nyfiken (vet ju hur du var som barn), inte sticka huvudet för långt ut genom fönstret. Lyssna ordentligt vad farbror säger till dig. Magväskan, var det den rosa med "My little ponny" märken du fick i fiskdammen hos Johan för 21 år sedan? Vi har ju en nyare här med spindelmannen på som du kan få, det vore väl tufft när man är ny på jobbet. Kan bara tänka mig hur dina kollegor kollar dig när du kommer trallande och skuttande med magväskan, lycklig över att du har hittat till Södra station. Ja, OK jag erkänner, JAG ÄR SÅÅ STOLT Kram

2008-12-16 @ 22:24:33
URL: http://bloggberta.blogg.se/
Postat av: fashionlover

grattis till nya jobbet :) Du mmm... Magväska???

2008-12-16 @ 23:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0