Ikväll

Ikväll är det som sagt julmiddag med nya jobbet. Jag måste säga att jag ä  lite besviken på er eftersom INGEN har kommit med några schöna tips om vad jag ska ha på mig. Jag har ju faktiskt ingen aning om hur dom andra tänker klä sig eftersom jag inte har börjat där ännu. Nåja, tur att man har fashion i blodet så att man klarar sig på egen hand när ens fans sviker...

Har två valmöjligheter ikväll. Alternativ ett är att jag åker till det nya kontoret kl 18:30 och förfestar med folket där. Alternativ nr två är att jag möter dom på restaurangen vi ska till kl 20:00. Vilket alternativ minimerar risken för pinsam tystnad?

Jag behöver verkligen er nu fashionlovers...

Kommentarer
Postat av: sone soneson

jag röstar för att dra till kontoret! då kan du glida runt där med dem och hänga lite, så är du en i gänget redan när ni kommer till restaurangen. bom!

2008-12-05 @ 15:10:26
Postat av: Anonym

Japp förfesten helt klart ;)

2008-12-05 @ 15:49:45
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0