Inhouse fashion

Fashion handlar ju som sagt inte bara om kläder. Fashion bor i allting. Idag tex så bor fashion i mitt sovrum. Jag har nämligen satt upp ett par superexlusiva hyllor från IKEA ovanför sängen. Det tog ungefär tre timmar, men vill man ha det riktigt riktigt fashionabelt så får man vara beredd på att offra både tid och svett...och blod.

Jag ska ta lite bilder på slutresultatet senare idag, just nu väntar jag på att spacklet ska torka så att jag kan sätta upp vägglampan igen. Jag konstaterade nämligen att den inte satt riktigt i mitten, så då är det bara att göra om och göra rätt.

Annars så är det utomhusträning ikväll. Funderar givetvis redan nu på vad jag ska ha på mig. Just det, på Fredag så ska jag gå på julmiddag med mina blivande arbetskamrater och jag behöver eran hjälp. Vad ska jag drapera min lekamen i? Den som kommer med bäst förslag vinner en trådlös USB mus från JULA som inte funkar.

Peace out fashionlovers.

Kommentarer
Postat av: Modern

Jag vet att som mamma skall man inte lägga sig i det här med kläder men du har ju alltid levt med ett modelejon till mor. Jag föreslår fotbollsshortsen du visade 30/11 och (vi har kvar dina brillor från 1:an), dom är ju helt inne och man vill väl alltid göra ett gott första intryck, om inte annat så kommer ingen att glömma dig. Var nu duktig på fotbollen i kväll (det kan vara halt på plan.)

2008-12-03 @ 18:30:48
URL: http://bloggberta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0