Underbart

Jag hatar min granne! I natt fick jag (som så många gånger förut) sova på soffan eftersom hon prompt ska ha sin tv på hela djävla natten på högsta volym. Jag tror att jag somnade vid halv fyra tiden.  Imorse vaknade jag av att hennes polacker drog igång betongborren klockan 9. Hon har bott ovanför oss i över ett halvår nu och dom har renoverat nonstop ända sen dag ett. Hur mycket kan man egentligen renovera i en två på 59 kvm? Hennes lägenhet måste se ut som schweizerost vid det här laget.


Jag hatar verkligen henne, på riktigt.


Det var det jag ville ha sagt just nu. Inget fashion, ingen humor. Tyvärr. Jag är på alldeles för dåligt humör. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0