Nya friska tag

Har precis avslutat ett långt samtal med en kollega inom bloggbranschen. Vi var rörande överrens om att det faktiskt är viktigare med kvalitet framför kvantitet när det kommer till blogging. Visst kan jag sätta mig en lördagmorgon och skriva lite om gårdagens Idol final men det vet jag ju att 99% av alla andra bloggers kommer att göra med. Varför ska jag då göra detsamma? Därför valde jag att inte skriva något i morse, och av samma anledning valde jag att inte skriva någonting dagen innan heller. Hoppas att ni förstår hur jag menar och inte bara tycker att det är trist att jag har varit dålig på att uppdatera på sistonde.

Måste även ta tillfället i akt och tacka alla er som kom med uppmuntrande kommentarer när jag funderade på att lägga ner bloggen. Ni kanske inte var så många men det ni sa nådde verkligen hela vägen fram, och det räckte. Kort sagt så kommer bloggtobbe att fortsätta leverera grymma inputs om allt och ingenting ett bra tag framöver.
 
Dessvärre måste jag dela med mig av lite mindre positiva nyheter oxå *orkar inte skriva också*. Det har kommit till min attention att mitt patenterade "Dagens" numera används av ett flertal andra bloggers. Därav ser jag ingen anledning i att fortsätta med detta då det inte längre är av unik karaktär. Men misströsta inte mina små blogglovers, givetvis har jag förutspått detta och har naturligtvis ett ess i rockärmen (rocken kommer från Zara). Från och med nu kommer jag, som förste bloggare att införa ett nytt koncept. Någonting som kommer förse er med information som ni inte ens visste att ni behövde. Mina vänner, jag ger er...

"NATTENS"



"Gluteus Maximus - SATS"
"Höger Biceps - Alla ensamma år innan Josefin "
"Tattoos - Evil Eye, Ted´s Tattoo och Heavenly Ink"
"Tofflor - Ni vill inte veta vad som händer med får på Gotland om dom inte levererar"
"Boxershorts - Dressman"

Nu ska ni veta att det här inlägget tog fanimej nästan en hel timme att skriva. Men jag behöver varken pengar eller berömmelse, det är nämligen ingenting jämfört med känslan som man får när ens fans (min mamma) verkligen ber en att inte sluta skriva. Det mina vänner avslutar kvällens inlägg. Hoppas att ni får en grym lördagskväll. Tänkte avsluta med en ny grej som jag funderar på att köra nån gång i veckan, nämligen en personlig hälsning:

Robin - Blev verkligen rörd när jag fick veta att du fortfarande läser min blogg. Trodde att du var förlorad.

Om intresse finns så kör jag en sån här  lite då och då, vad tycker ni???



Kommentarer
Postat av: Micke Bergström

Finns inget bättre än att läsa Tobbe-bloggen innan man går och lägger sig 03:15 en lördagkväll/söndagmorgon...nykter!...efter att ha pluggat enzymer och aminosyror och annan pissig kemi i snart 20 timmar. Tobias Christophe, you make my day (and night)!



PS. När blir man bjuden till lägenheten då? Var ett tag sen vi sågs sist!

2008-12-14 @ 03:20:46
Postat av: Sanna

Hahahaha Klockrent.

2008-12-14 @ 17:37:37
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0