Grindtorp

Jag tänkte att det kunde vara kul för alla er som inte har sett hur jag bor...eh, hur jag bor. Därför har jag tagit lite bilder med min nya telefon. Lyssna på den här låten och kliv in i en värld där fashion bor precis överallt...



Så fort jag kliver ur bilen så möts jag av denna "råa" och lite "farliga" tunnel. Jag gillar den skarpt. Fashion bor garanterat i den här tunneln. Dessutom tjänstgör den som rökruta när alla kidsen har FF fester i kvartersgården. Då kan det gå vilt till.





Om man känner att man behöver fixa till sig lite eller bara behöver lite relaxande massage efter jobbet kan man göra ett besök här. Lite lustigt att vi har bott här i över ett år nu och jag har aldrig klippt mig här, inte Josefin heller.





Såhär ser mitt hus ut. Om jag ska vara helt ärlig så äger jag inte hela huset, bara 60 kvm på nionde våningen. Bara så att ni vet så är det ballt att bo högt upp. Jag ser globen från mitt sovrum. Det är fashion.





Huset är byggt på 60-talet men det märks inte när man kommer in genom porten. Här hänger moderna tavlor på väggen som är målad i moderna färger. Om man vill sitta ner en stund innan man beger sig ut på äventyr så kan man göra det på bänken.





Bor man så pass högt upp som jag gör så tar man givetvis hissen. Det är INTE fashion att komma hem alldeles svettig. Om den är upptagen så finns det en till, fast den är lite mindre.





Inne i hissen finns en stor spegel som har en väldigt bra ljussättning. Här kan man kolla så att allt sitter där det ska innan man går ut, det är viktigt.





Uppe på nionde våningen möts man av denna dörr. Vissa har handskriva lappar på dörren men jag har givetvis införskaffat en häftig oldschool labelmaker. Fashion bor här.





Jag tänkte givetvis visa er insidan också, men det får vi ta en annan gång när jag har städat.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah,, de va grejer de där

2008-12-04 @ 09:46:27
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Sanna

Såklart, du är alltid välkommen att följa med på mina resor, dock är det ett krav att man har en sådan mössa, men det har ju du har du sagt :)

2008-12-04 @ 19:14:21
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0