Att göra

Jag kom precis på att det fortfarande finns saker som jag ännu inte gjort under min tid här på jobbet. Därför har jag gjort en liten lista på saker som jag måste göra innan jag slutar.

1. Cykla till jobbet. Det är ca 34 km från port till port. Jag har slagit vad med min chef om att jag vid något tillfälle skulle göra det, trist att man inte passade på när det var åtminstonde lite varmare.

2. Sälja en sista rökstation. För er som inte vet vad en rökstation är så kan ni titta på www.smokefreesystems.se. Ska ut till Scandic Infra City i väsby idag och jag går inte därifrån förens dom har köpt något.

3. Rita min gubbe någonstans på kontoret där den inte går att ta bort, så att folk inte glömmer bort mig. Jag ritar en sån här gubbe varje gång jag pratar i telefon (dvs hela tiden) så den har blivit lite av ett signum.



4. Träna på SATS här en sista gång. När jag började jobba här så tränade jag där varje morgon bara för att slippa sitta i bilkö två gånger per dag. Kommer verkligen att sakna personalen där. Vid ett tillfälle så hade jag en personlig tränare som heter Jocke. Han är gammal bodybuilder som numera jobbar på gymmet och extraknäcker som dörrvakt. Jag kommer ihåg sista gången vi tränade ihop, vi körde kondition och han tvingade mig att gå fram och tillbaka genom gymmet med honom på ryggen. Sen fick jag hoppa hopprep, boxa på boxsäck, göra armhävningar, situps, bänkpress, bära honom på ryggen lite till och, ja...ni förstår. När vi hade kört ca en timme så var jag så djävla trött att jag skrek rakt ut att jag skulle spy om han tvingade mig att göra fler situps. Då gick han in på sitt kontor och hämtade sin "spyhink". Tydligen så kan man träna och spy samtidigt tyckte han. Det tyckte inte jag men jag vågade inte säga det till honom, så jag körde på med hinken mellan benen. Kanske inte ska gå dit iaf...

5. Tala om för min chef att jag har haft sönder skärmen på min laptop och att jag tappade min GPS i marken första dagen jag som hade den. Den har alltså under ett års tid fungerat vid ett tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Victor

woho, har sålt julsaker nu för 688 kr :) till klassresa

2008-11-18 @ 15:23:29
URL: http://bloggvictor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0