Back from the dead

Vill börja med att be alla mina trogna fans så hemskt mycket om ursäkt för min långa frånvaro. Dels beror det på att jag inte har haft tillgång till min dator på ett tag, men framförallt beror det på att jag har varit närmast medvetslös sen igår.

Ni som är uppmärksamma kanske noterade en gnutta ironi innan min avskedsfest ägde rum. Jag hade inte alls höga förväntningar på mina kollegor, speciellt med tanke på att vi alla skulle jobba dagen efter. Men ack så fel jag hade! Visst ett par stycken trillade av runt midnatt men Jag, chefen och Anneli körde på tills vi alla blev nekade inträde på...ehh..."The Dubliner?".

Dessvärre hinner jag inte skriva mer just nu men from imorgon så är ni alla välkommna tillbaks in i värmen.

Fridens liljor kära kamrater!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att se att du är på gång igen. Vi är många som har väntat. Ingen vet vad som kan hända när Tobbe är på stan. Skönt att du är inne i värmen igen. Blir det något moderepotage snart? Inför nyår menar jag.Behöver lite tips.

2008-11-29 @ 20:19:56
URL: http://bloggberta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tackar för din kommentar. Är rädd jag kommer att bli BBBBB BloggBertaBlirBloggBeroende. Kram

2008-11-29 @ 21:19:46
URL: http://bloggberta.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hahaha dagens skratt, väntat på dina inlägg, behöver mitt dagens skratt :)



Jag undrar också, när får vi fler modereportage.

2008-11-29 @ 23:46:36
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: El Padre

Mest impad av att du SJÄLV lyckades få till internetanslutningen - Duktig Tobbe.



NÄR ska jag slå dig i squash då??



2008-11-30 @ 09:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0