Bra dag

Idag har varit en bra dag.

Först sov jag lite extra länge, tyvärr så insåg jag alldeles försent att det var minusgrader vilket gör mina sommardäck till potentiella mördarmaskiner, men vad ska man göra liksom? Funderade ett tag på att åka kommunalt ut till Nacka men eftersom jag har tappat bort radiosladden till min mobil så hade jag ju missat "Vinn Adams pengar" på mix megapol, och så kan vi ju inte ha det.

När jag väl kom till jobbet fanns det inga p-platser i p-huset (som vi betalar duktigt för att få parkera i) så då är alternativet att stå på kundparkeringen, som får användas mellan 10-23. ( jag börjar jobba kl 8:30 ). Så jag ringde till Carpark och fick föga förvånande prata med en riktigt otrevlig p-människa som inte alls visste om jag skulle få böter trots mitt p-tillstånd.

Efter mycket letande hittade jag till slut en perfekt parkering, riktigt nära jobbet.



Sen var det dags att börja jobba. Fast då kom jag på att jag slutar om två veckor så det finns liksom inte så mycket för mig att göra så jag lekte vaktmästare hela förmiddagen. Plockade undan skräp, fixade ett nytt bord till min chef och var på allmänt gott humor och trevlig mot alla.

Sen kom jag hem och gick direkt till gymmet. Efteråt sprang jag 5 km. Trotsade naturen och kylan. Fick även lära mig den hårda vägen att man kanske ska sätta på sig något annat än helsvarta kläder när man ska ut och springa i trafiken, men men.

Sen när jag kom hem så hade Josefin bakat hallontårta, än så länge har jag inte tagit nån men vi kan ju höras igen i morgon och kolla igen ; )

Just det! Stefan har fixat två nya spel. "Shaun White Snowboarding" och "Kane & Lynch". Tack för det.

Nu ska jag spela.

Hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0