Då så

Nu när ni vet hur jag ser ut så tänkte jag berätta lite om mig själv.

Jag är 25 år gammal och jag bor i Täby tillsammans med min tjej Josefin. Vi träffades på Gotland för (hmm) ca 4 år sedan. Hon är gotlänning och ibland förstår jag inte riktigt vad hon säger. Josefin är för övrigt jättebra på att sjunga.

Själv spelar jag gitarr, piano och trummor. Har nyligen köpt en sk. "digitalt" trumset, så nu kan jag spela utan att störa grannarna alltförmycket (förutom Gisela som har sitt sovrum precis under). Annars så spelar jag fotboll i EKF, Erikslunds Kamratförening sedan ett tag tillbaka. Tycker om att träna på gym. Tycker om är kanske att ta i men jag gör det i alla fall. Har precis sagt upp mig från mitt jobb som säljare på Smoke Free Systems och kommer inom kort att briljera som säljare på jobbguiden.se ( om ni ska rekrytera på jobbet  så kan jag fixa bra pris ).

Är helsåld på tatueringar och har 5 st själv. Vill poängtera att jag har 5 st som bildar en enda stor, jag har alltså inte en massa små utan halva min överkropp är, som min mamma säger, för evigt förstörd. Jag lyssnar mycket på musik, mest rock men eftersom jag delar hem med Josefin så blir det en hel del tjejmusik oxå.

Nu ska jag ändra min status på facebook till: Tobias Christophe is "bloggtobbe.blogg.se", sen ska jag och Josefin ha Will Ferell maraton.

På återseende / T

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu kan jag har ännu mer koll vad som händer i Jossan/Tobbe hushållet : )

2008-11-15 @ 10:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0