Facebook

"Facebook hjälper dig hålla kontakten med vänner och familj"

SKITSNACK!!!

Förr i tiden när man var på semester med sina kompisar så fotades det med vanlig gammal hederlig kamera. Sen kom man hem, anpassade sig till sitt vanliga liv, och sen efter ett par veckor när filmen var framkallad samlades man allihopa och tittade på bilderna. Man skrattade åt roliga bilder på andra och klagade på dåliga bilder på sig själv. Jag har aldrig gillat att se dåliga bilder på mig själv och jag tyckte att det var jobbigt nog att mina kompisar och ev någon till såg dom. Men det vart liksom aldrig värre än så. Jag hade ganska bussiga kompisar som man kunde tala om för vilka bilder dom inte fick visa för andra.

Sen kom Facebook...



Tack för den liksom!

Skorna är "Adidas 70´s Replica". Overallen kommer ifrån Polarn & Pyret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0