"Snabb grej"

Snabb grej bara.

I morgon efter jobbet så ska vi fira av mig med pompa och ståt! Det kommer att bli en helkväll på stan med mina arbetskamrater. Därav tänkte jag klä mig lite extra snofsigt, dvs jag tänkte ha slips.

Nu är frågan, funkar det med en rosa slips? Jag har nämligen en som jag köpte för drygt ett år sen som jag tycker är lite cool, fast jag har aldrig vågat använda den. Så, kära fashionlovers, vad tycker ni???



Sen har jag dessutom fått ett par långkallingar av Josefin idag och hon insisterade på att jag skulle posera i dom också



Det är älgar på...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad fan gjorde jag innan den blogg, nu har jag nått att skratta åt och med :)Stilig som få :P

2008-11-27 @ 02:40:14
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0