Konstiga drömmar och fotbollsfashion

Jag vet inte om det beror på det tråkiga vädret eller det där japanska risvinet som jag drack igår men de senaste dagarna har jag drömt så sjukt konstiga drömmar. Igår morse tex vaknade jag av att Josefin låg och halvgrät i sängen. Tydligen så hade jag skallat henne i sömnen. I natt drömde jag att världen hade tagits över av zombies så när jag vaknade vid 6-tiden så vågade jag inte somna om. Sen när jag till slut gjorde det så drömde jag att jag köpte en jättestor båt som skulle pumpas full med öl för att hålla sig flytande.

Nåväl. Ikväll är det äntligen dags för vinterns första fotbollsträning. Jag har alltid lite ångest inför träningarna eftersom samtliga lagkamrater är ruggigt bra på kombinera fotboll / fashion. Jag å andra sidan (konstigt nog med tanke på att jag annars är ett levande modemirakel) har lite svårt att kombinera min outfit till och från. Jag kan tex tycka att det är riktigt najs med ett par slimmade shorts men sen när man kommer till träningen så märker man att det inte alls funkar med en normalstor t-shirt till.



Kan det vara därför som ingen vill ha skjuts hem från träningen?


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Låter som mina graviddrömmar.. e du säkre på att du inte e på smällen? ;)

2008-11-30 @ 12:01:13
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: kjersti

Du är så charmig men det har du väl hört förut.

2008-11-30 @ 18:14:39
URL: http://bloggberta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0