Man lär sig något nytt varje dag

Idag har jag som ni ser "fixat" lite här. Designen är ny, jag har lärt mig hur man lägger upp youtube klipp och dessutom så har jag lärt mig hur man "skärmdumpar", så djävla nice!


Har haft 20 st unika besökare idag och bloggen har öppnats 93 gånger, känns djävligt kul (det går alltså uppåt). Tack för alla kommentarer btw.



Robin, du har inte kommenterat idag. Om du inte gör det innan midnatt så kommer jag att börja rota i fotoalbumet från Rhodos och scanna in väl utvalda bilder.



Titta in i morgon igen för eran dagliga dos av *asg* och *lol*.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Antar du har lösen till bloggen eftersom du kunde läsa innan.

Men vet inte om den bara va borta för ett tag.

Jaja användarnamn emmgus lösen mosen

2008-11-19 @ 23:18:39
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: victor

Gud, vilken äcklig bild. Blä.

Vart hittade du den?

2008-11-21 @ 06:52:08
URL: http://bloggvictor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0