Nu kör vi!

Hej!

Jag har länge funderat på det här med bloggande. Tycker själv att det är jättekul att läsa olika bloggar, fast jag har inte hittat så många som jag tycker är speciellt bra. Jag är mest inne på 1000 apor och tycker väl att dom bästa bloggarna är dom som är roliga.

Tanken med den här bloggen är att jag ska berätta vad som händer i min vardag med en stor portion humor. Just nu tex så håller jag och min tjej Josefin på att disskutera om vi ska skaffa hund och i såna fall vilken ras vi ska ha. Josefin är helt inne på att skaffa en Chihuahua medans jag vill ha en Rottweiler. Jag funderade på detta idag och tänkte att vi kanske kan mötas på halva vägen, och vad får man då?...en shitweiler.

Nu ska jag titta lite på designen till bloggen och lägga upp lite bilder på mig själv. Sen ska jag sprida ordet att jag äntligen har kommit in i 2000-talet och börjat blogga! Hoppas vi ses snart igen ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0