"NYTT REKORD"

"Tack till alla mina fans, det är tack vare er som jag har kommit såhär långt."


Idag skrev bloggtobbe in sig i historieböckerna som en av de största bloggarna i Sverige. Med sina 24 unika besökare har vi tillsammans skapat en blogg så stor att den slår alla andra bloggar tillsammans. Jag kunde aldrig ha gjort det här utan er, fast ni kunde iofs aldrig ha gjort det utan mig heller så det är väl inte mer än rätt att ni tackar mig också!

Tro dock inte att det är en slump att bloggen blivit så här stor. Jag har studerat de allra största och kommit fram till att 90% av alla proffsbloggar handlar om mode. Så för att nå ut till de sista 10% av Sveriges befolkning som inte läser min blogg så tänkte jag smyga in lite "fashion", som vi i branschen kallar det.


Bilden nedan visar en ganska enkel outfit som funkar bäst på sommaren, speciellt i länder med mycket tyska turister där denna outfit är tämligen vanlig. Bäst effekt får man om man pressar i solen i ca en vecka innan med en handduk över låren för att få den där schööna kontrasten mellan hud och speedo. Sen måste man ju givetvis öva in en stekig pose innan man beger sig ut på gator och torg.




Brillorna - Statoil
Speedos - Mycket suspekt grekisk butik



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag visste att du skulle bli stor inom bloggvärlden men att det skulle gå i det här tempot hade jag inte föreställt mig. Jag kan bara gratulera dig. Allt du gör blir ju till guld.

2008-11-26 @ 08:16:58
URL: http://bloggberta.blogg.se/
Postat av: Emmelie

HAHAHA, kan inte annat än skratta åt dig alltså.

2008-11-26 @ 08:44:08
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hahaha. Helt underbart! Antar att ett grattis är på sin plats :)

2008-11-26 @ 12:34:41
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0