Okej

Jag har kommit på att det är roligt med bilder.



Här är jag på Rhodos med Josefin i sommras. Vi var där i två veckor och jag gick typ upp 5 kg, inte bra alls.



Här sitter vi på en restaurang och jag beställde en stor stark. Antar att allt är relativt, eller hur. Jag ser ledsen ut eftersom jag precis betalat 300 spänn för en öl där ca 70 % kommer vara avslagen och pissljummen.



Här har jag liksom slutat bry mig för längesen.

Kom ihåg att det är jättekul med kommentarer av alla slag. Om ni gillar min blogg så kan ni väl vara bussiga å tipsa era kompisar.

Tack / T

Kommentarer
Postat av: Victor

Haha, kul att du startar "nåt" :D



Jag kan fixa din blogg om du vill :D

2008-11-15 @ 10:56:09
URL: http://bloggvictor.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Grymt, det vore askul om du kunde fixa lite. Vi kanske kan ses i morgon och titta på det.

2008-11-15 @ 11:33:20
Postat av: Robin

Har smågarvat konstant efter att besökt din blogg!! Sjukt kul, väntar med stor förväntan på nästa inlägg. ;D

2008-11-19 @ 00:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0