Söndag

Såg precis Madagascar 2. Josefin grät efter 10 min.

Försöker desperat att få tiden att inte gå så fort. Har börjat få sån där söndagsångest som man hade när man var liten och inte ville att det skulle bli måndag. Nu är klockan 23:51 vilket betyder att  hur jag än vänder och vrider på det så är det snart dags att gå till jobbet igen.

Har en liten hälsning idag med. Den här gången dedikerar jag den till min nya granne som bor ovanför mig:

När du kommer hem klockan 3 på natten skulle jag uppskatta om du tog av dina stillettklackar, jättesvårt att sova när du springer omkring som en djävla steppdansös. Annars får man gratulera till hemmamatchen.

Nu är klockan 00:00, fan.

Sov gott.

/ T. (Mr T känns inte rätt längre)

Kommentarer
Postat av: mamma

Varför inte köpa ett par toffler till grannen, det är ju snart jul.

2008-11-17 @ 09:30:25
Postat av: josefin

Jag grät inte!

2008-11-17 @ 10:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0