Tankar

Jag måste erkänna att det är svårare än man tror att blogga. Inte den tekniska biten alltså, fast den är ju visserligen rena grekiskan den med. Jag menar att komma på vad man ska skriva. Har börjat på ett par inlägg idag som jag tagit bort. Jag tror tex inte att någon är speciellt intresserad av att veta att jag åt på McDonalds idag, Big Mac om ni nu vill veta ( plus 4 av festis 6 nuggets. Hon tyckte att hon såg nåt "konstigt" i den andra biten ). Eller att jag råkade golva en 3-årig tjej i Täby C idag och att hennes mamma gav mig den kallaste blicken jag någonsin fått. Fast till mitt försvar så kom hon från ingenstans och sprang rakt in i mitt knä.

Såg förresten att min blogg har haft 13 unika besökare sen igår. Och den har totalt blivit öppnad ca 40 gånger, fast det är nog jag som står för dom övriga 27 besöken, man vill så gärna att någon ska ha skrivit nåt.

Sen har jag en hälsning till "El Padre"- Jag har aldrigt varit i bättre form än nu, så om du tror att det blir promenadseger för din del så bör du tänka om. För er info så är El Padre min pappa och han kan slå vem som helst i squash. Fast en gång var det djävligt jämnt, men sen visade det sig att han hade spelat hela matchen med vänster hand. 

Nej nu ska jag styra upp lite mat. Avslutar med en bild på mig själv.



Hörs / T ( funderar på att börja kalla mig själv Mr T )


Kommentarer
Postat av: El Padre

Du får bara 5 game ändå :)

2008-11-15 @ 21:39:55
Postat av: Victor

När kommer du imorrn? Jag har en kompis här - 12 till halv två. Har träning fyra, så runt 3?

2008-11-15 @ 21:41:06
URL: http://bloggvictor.blogg.se/
Postat av: Victor

När kommer du imorrn? Jag har en kompis här - 12 till halv två. Har träning fyra, så runt 3?

2008-11-15 @ 21:41:22
URL: http://bloggvictor.blogg.se/
Postat av: Anonym

test

2008-11-15 @ 21:44:18
Postat av: Sanna

Klockrent som alltid hörreduu :)



Kliiitoris.

2008-11-17 @ 22:18:47
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Emma

Gillar dina texter... jag kommer nog bli en av dina frekventa läsare... vad e det för bild det där ?

2008-11-19 @ 18:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0