Angående Schtekar´n

Hej igen. Vill bara förtydliga för er som läst "schtekarbloggen" att han har tagit bort två inlägg, och det var dom som gjorde att man att man vill slita av hans arm osv. Det som ni aldrig fick se lyder:


" Hinner innte skriva så mycket just nu för jag ska ha sex med Jennie. Tänker på er loosers som inte får nåt  Ha ha ha!!! Ni får väl ta en nödlösning och köpa en rosa dildo och "leka med". Ha ha ha !!! Hörs om en timme eller nåt. Ciao! "

Tio minuter senare skrev han:

" Har precis stoppat in min feta balle i Jennies vagina, det var fett skönt samt underbart. Kan inte tännka mig något bättre än att ha sex med någon man älskar. Jag sprutade ner hela hennes ansikte samt hår, såg fett äckligt ut. Bilder kommer inom kort ; ) "

Så nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Stina

Äh men vad fan...! Killen kan ju inte ha alla hästar hemma om han ska få ligga, och han sätter sig vid datorn FÖRST! Undrar vad den där Jennie tyckte om de där inläggen...

2009-01-08 @ 08:17:59
URL: http://baralitemig.webblogg.se/
Postat av: Stina

Och så tog han säkert bort dem eftersom det bara var 10 minuter mellan inläggen, inte speciellt smickrande för hans ligg-ego kanske ;)

2009-01-08 @ 08:18:50
URL: http://baralitemig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0