Batterier och doftljus

Blogglovers. Idag styr kosan mot helvetet i väst, Ikea närmare bestämt. Vi hade tänkt att vara där lagom till 10 för att slippa alla människor, men nu blev det inte så eftersom Josefins klocka "stänger av sig själv". Så nu har jag en dag av knuffande och puffande och alldeles för många svettiga människor på samma yta att se fram emot. Dom goda nyheterna är att "Schtekurai" bor alldeles i närheten av Ikea, så om jag har riktig tur så kanske jag träffar honom.

Ska försöka fila ihop något kul för er att läsa till i ikväll, känner att jag har varit lite dålig på sistonde. Men bara om ni verkligen vill?

Funderar på om jag ska utmana Jan Banan alias "El Padre" på squash ikväll. Han lär väl iofs inte vara "fit för fight" riktigt ännu, det tar väl ett par veckor misstänker jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Men Tobbe hon ler ju lite belåtet ser du väl ;)

2009-01-11 @ 19:03:42
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: el padre

Jag är redo, som alltid, möjligen störs planerna av privatlivet, fotbollen osv. Men vi ska spela.

2009-01-12 @ 06:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0