Schtekurai

Som sagt så finns det ju sjukt många dåliga bloggar. Folk som skriver att "Nu ska jag duscha" eller "I morgon ska jag städa *tråkigt*" faller mig inte alls i smaken. Men det verkar ju bevisligen intressera många så jag har bestämt mig för att släppa det och gå vidare med livet. 

Men igår fick jag ett tips om den HÄR killen. Han är så fruktansvärt äcklig och självgod att man bara vill slita av hans arm och slå honom med den. Han är enligt sig själv "schtekare" som hatar utlänningar. Det sjuka är att han själv är utlänning. Går inte att förklara. Läs skiten själva HÄR


Kan vi inte ha en diskussion om honom sen när ni läst klart, vill verkligen höra om ni hatar honom lika mycket som jag. Skriv en kommentar när ni läst, okej? 

Kommentarer
Postat av: el padre

Ja HÄR håller jag med Dig till 150%. Men av någon konstig anledning så verkar detta roa vissa typer av människor vem som duschar och när de ska iväg på fest, men se det som underhållning för dem som vill ha denna info!!



Godnatt din lilla skitstövel!!

2009-01-06 @ 21:31:42
Postat av: Stefan

Vi får ta denna diskussion imorrn. Jag har lite olika teorier om detta mycket märkliga rövhål. Antingen är allt på skämt, eller så är han helt allvarlig eller så är det så att han är halvt allvarlig halvt på skämt och har sjukt många besökare och de facto tjänar pengar på detta.

2009-01-06 @ 22:27:05
Postat av: Stina

Läste inte så mycket (orkade inte, sjukt tråkig kille), men gillade det inte alls. Kan inte säga att jag hatar honom, men det är garanterat en blogg jag INTE kommer besöka igen... :)

2009-01-07 @ 17:01:06
URL: http://baralitemig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0