Tomt(e)

Ärade blogglovers. Jag har ingenting vettigt att skriva just nu, det är därför som jag inte skrivit på länge. Det blir lätt så när jag är ledig, kreativiteten försvinner och ingenting blir gjort. Men på onsdag börjar jag jobba igen och då hade jag tänkt återinföra er dagliga dos av *lol* och *asg*. Det hade ju iofs varit kul om någon av er faktiskt hörde av er sa att ni saknar mig : (

Till sist vill jag bara avsluta med att säga att det finns SJUKT många dåliga bloggar, läs inte dom, läs min, fast det gör ni ju redan. Tack för det.

Hörs på onsdag.
 


Kommentarer
Postat av: Stefan

Den är så guld den där videon. HAHAHAHA jag skrattar varje gång.

Tänk dig snorungarna från norrland, dvs de som dividerar kring huruvida det heter nos eller näsa, om de skulle komma in o dansa i den här videon...

Jag fick den bilden framför mig bara, men jag har ju feber också.



Lack of kreativitet här med serru

2009-01-05 @ 21:28:24
Postat av: el padre

Ja så har då Squashmatchen ägt rum, igår kväll i Kista och;



El Padre är "still the undefeated champion" trots krampkänningar i vaderna. Du blir ju duktigare för varje gång men det är en bit kvar. Jag måste lägga in mer konditionsträning nu så jag hänger med bättre.



När kör vi nästa gång??

2009-01-06 @ 13:23:27
URL: http://antiaging.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0