Bilder från Atén

Blogglövers.

Här kommer lite bilder från kick-offen i Atén:


Knäppte den här bilden medans vi väntade på väskbäraren på hotellet. Jag förklarade att jag var fullt kapabel att rulla min väska hela vägen till rummet på egen hand, men om man bor på ett 5-stjärningt hotell så är det alltså inte ok.





Turistig som man är så sprang vi direkt till poolen, som för övrigt låg precis utanför mitt rum. Jag bodde vid trädet i mitten.






Flådigt rum eller hur. Vet inte om ni ser det men det står en espressomaskin bakom lampan, jag drack två koppar sen fick jag veta att det kostade 3 euro per kopp.





Tog ett snabbdopp bara för att få så mycket valuta för pengarna som möjligt.





Sen är jag ju väldigt förtjust i bubblor också...





Som ni ser så finns det möjlighet att ta emot samtal / beställa roomservice även när man sitter på toa (fashion).





Jag hade tur och fick istället för en balkong en hel trädgård. Den här bilden tog jag tidigt på morgonen när jag och en kollega skulle ta ett dopp i havet innan frukosten. Han kom aldrig och jag stog och tjurade för mig själv. Sen insåg jag att jag hade glömt att ställa fram klockan, så jag hade en kvart på mig att duscha, äta frukost, stryka skjorta och kostym, borsta tänderna. Jag hann borsta tänderna iaf.





Trötta efter en hård natt. Lite jobbigt var det att vi bodde på ett så fint hotell och hade över 20 grader i solen när man sitter på föreläsning hela dagarna.





Robin har precis vaknat efter att ha petat sig själv i ögat. Ett knep som han för övrigt var väldigt stolt över. Det går ut på att man sätter fingret mot ögonlocket, sen när du börjar somna så slappnar du av och petar dig själv i ögat och vips så kan du hålla dig vaken i ytterligare två minuter.





Coolt badrum. Lite jobbigt när man har besök bara.







Kommentarer
Postat av: kjersti

lyx

2009-01-25 @ 10:59:15
Postat av: el padre

Tjusigt värre, jag hade också telefon på toa, när jag var på Bermudas, kul värre var det när roomservice kom och man satt på toa o tog frukostbrickan - eller?

2009-01-25 @ 13:09:04
URL: http://antiaging.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Värsta lyxen hörru ;)

2009-01-25 @ 14:59:07
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0